Ruilen en Retourneren
- Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden, anders kan ons team u geen restitutie verlenen. Als u uw bestelnummer niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
- Geopende verzorgingsproducten waarvan de seal is doorbroken kunnen niet retour gestuurd worden i.v.m. hygiëne.
- Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je rekening.
- De terugbetaling vindt plaats middels dezelfde betalingsmethode als dat oorspronkelijk is gebruikt om de bestelling te plaatsen.
Annulering van bestellingen en adreswijzigingen
- Als je het product niet kunt ophalen van het oorspronkelijke adres, probeert de koerier het doorgaans tot 2 keer af te leveren en zal uw pakket vervolgens gedurende 7 dagen bij het dichtstbijzijnde pakketpunt bewaren.
- Indien aflevering niet kan plaatsvinden door weigering van het pakket of een foutief adres wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar ons warenhuis.
- Als je een terugbetaling wenst, en je hebt bij aflevering het pakket aangenomen, dan kunt je d.m.v. onderstaand retourformulier het product ongebruikt inclusief alle toebehoren terug sturen naar ons. Wij zullen de retourkosten wel in rekening moeten brengen.
Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen
Stap 1: Vul het retourformulier in
Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden over ontstaan.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.
Vergeet niet je retour aan te melden middels contactformulier of e-mail.
Contactinformatie:
info@wittergebit.nl
L. Saalbornstraat 22, 7558ST Hengelo (geen bezoekadres)