Voor 22:00 besteld, morgen GRATIS geleverd

NU 30% KORTING Bekend van RTL4

★★★★★ 4.4/5.0 Klantenbeoordeling

Klachtenregeling

Elke dag doen wij ons best om alles vlot en correct te laten verlopen. Mocht je onverhoopt toch klachten hebben, dan horen wij die graag, zodat we die in alle redelijkheid en naar tevredenheid kunnen oplossen. Stuur dan bij voorkeur een e-mail naar info@wittergebit.nl met een duidelijke omschrijving van wat er niet goed gegaan is. De klacht wordt door ons per mail bevestigd en je ontvangt binnen 4 werkdagen een reactie. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Zie voor meer details artikel 16 en 17 van de Algemene Voorwaarden.